Kızlar 32 aylık bir kızım var.
Şimdiye kadar tuvalete eğitimine cesaret edip başlayamamıştım,iyice kış gelmeden artık başlayayım dedim ( bi zahmet ) neyse
Bugün ilk günümüz. Ne kadar anlatsam da söylesem de asla çişinin geldiğini söylemiyor, kaç kez tuvalete oturtuyorum asla yapmıyor . 2 kere çişini yaptı yerlere , asla söylemiyor
Konuşuyorum hayır diyor hatta hiç istekli görünmüyor
6 aylık da hamileyim bir an önce öğrensin bitsin bu süreç istiyorum
Benim gibi ilk günde böyle şeyler yaşayan var mı?
Umutsuzluğa kapılmalı mıyım
Verebileceğiniz tavsiyeleriniz var mı
Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim