Yaklaşık 1 aydır tedavi görüyordu biliyorsunuz kızlar 😞 ama yoğun bakımda ilaçlara hiç tepki vermemiş durumu da gün geçtikçe daha da kötüleşmiş 😞 ne yazık ki öğle saatlerinde vefat etmiş 😞 Bir bebeği daha kurtaramadık…
Söyleyecek biliyorum çok şey var ama söyleyemiyoruz çünkü sindiriliyoruz, korkutuluyoruz, konuşturulmuyoruz..!
Rabbim ona bunları yaşatan o üvey babaya da yanındaki kahpe dölleri ergenlerin de!
Bütün vahşete susan ve yetmezmiş ki çocuğunu öldüresiye kadar döven annenin de binbir türlü belasını versin!
Bir gün evet gebersin hepsi ancak yalvarsınlar gebermek için! Ahirette cezaların en acısını çekecekler fakat bu dünyada ölmek için her gün yalvarsınlar!
Bizi korumayan yavrularımızı korumayan sistemin ve kişilerin de neyse siz anladınız zaten🙏🏻
Bu arada öz babanın da Allah belasını versin!
Yanlış anlamayın belki kızıyla beraber 2.evliliğindeki eşiyle beraber yaşayanlar vardır ancak bu adam hiç çetin birine benzemiyor bu adama nasıl emanet edebildi bu öz baba yavrusunu?