4 yaşındaki oğlumda parasetamol ve ibofren ve antibiyotik alerjisi çıktı. 2 aydır sürekli hastalanıyor ve bende evde ilaç veremiyorum surekli hastaneye gidip serum aliyoruz buda cok yorucu ve oglum cok agliyor hastane fobisi oluştu. Böyle alerjisi olanlar alternatif ne yapıyorsunuz hasta olduğu durumlarda