Merhabalar 8 aylık oğlum var. 6.ayına kadar kilo verip korumuştum ama son 2 aydır öyle bir iştahım var ki o emdikçe ben tatlı yemek yiyorum sürekli ağzım dolu. Ek gıda almasına rağmen yine de beni baya emiyor. Moralim çok bozuk kilo aldığım için. Diyet yapsam sütüm azalır mı? Sütüm azalırsa daha çok kahrolurum. Ama kendi görüntümü de beğenmiyorum mutlu değilim. Tecrübesi olan yazabilir mi lütfen ?