Allah aşkına ben ne yaşıyorum bilmiyorum arkadaşlar çocuğum çıldırmış gibi saçımı başımı yoluyorum artık son 2 aydır o kadar değişti ki önceden kızdığım ve uyardigim birşeyi yapmazdı unutur giderdi şimdi hicbirsey ise yaramiyor tükürüyor saçımı çekiyor yüzümüzü tirmaliyor parmağını gözümüze feci şekilde sokmasi var ısırması hat safha kolumun heryeri mor insanın yüzüne yüzüne vurması mi desem cigliklari ağlamaları asla ama asla bitmeyen istekleri gerçekten o kadar kötü bir dönemden geçiyorum ki yenidoğan döneminden şikayet ettiğim için çok pişmanım gerçekten deliricem nasıl davranacağını şaşırdımalesef tükenmekte bagirmalarim başladı çocuğumla oynamak içimden gelmiyor bakmaya korkuyorum her an bişey yapicak diye sevmeye gelmiyor aşırı şımarık anında o saydığım şeyleri yapmaya başlıyor bu geçici mi nolur biseyler yazın çöktüm yaşlandım ya