26merve26 AsyaUlku ben kendim aldım kullandım canım relaktaz damlanın adı 4 kutu bitirdik 1,5 ayda bizi baya rahatlatmıştı o dönem sonra kıvranmaları bitti 5. Ayımıza 1 hafta kaldı özel bi damla zaten
gamzebykky AsyaUlku evet alerjik bebeğime 3. aydan sonra Relactaz damla ve forbiome probiyotik vermişti 3 ay kullandık. çok iyi gelmişti
bianneo AsyaUlku relactaz verdi çok rahatlattı kızımı ondan önce başka damlalar kullandık daha kötü yapmıştı bırakmıştım ben de
AsyaUlku 26merve26 @26merve26 bana farkli marka verdi nurse harveys damlayla birlikte hangisi kötü yaptı çocuğu bilemiyorum bıraktık ikisinide
dilara_0 26merve26 bende aldım ama kullanmadım daha süt ve ürünlerine karşı alerji tespit ettik diyet uyguladım 2 hafta bugünde test için gideceğiz. Eczacı vermişti bana da durumumu anlatıp fotoğraf gösterince yavrumun vücudundaki lekeleri 1 damla kullan dedi bana rahatlatır az da uyku yapar demişti o zaman 45 günlüktü o yüzden 1 damla dedi bana. 2 aylık olacağız gün bitimi. Tedirginlikten kullanamadim sanırım. Bugün sorup kullanmaya başlarım bende ağlayıp duruyor başka hiçbir şey yaptığımız yok. Ne yaparsam yapayım ağlıyor vücudunda herhsngi bir leke de olmasa 🤷🏻♀️🙁
26merve26 AsyaUlku bide laktazm var galiba ama en iyi relaktaz olarak biliyorum ben biraz maliyetli oluyor çok kullanılıyor ama o dönem hiç ememiyordu hemen ağzına alıyor iki çekiyor başlıyordu ağlamaya kucakta bile ememiyordu o derece o ağlıyordu ben ağlıyordum🥺
AsyaUlku @“26merve26” bize osicol damla verdi bilmiyorum iyi diyorlar ama. Herhalde nurse harveys yapış olabilir ağrı. İyi yorumları kadar kötü yorumları da var malesef 😑 hepimiz aynı dertteyiz malesef onlar ağladıkça bizde ağlıyoruz
AsyaUlku @“26merve26” öyle gerçekten iyi doktor bulmakta zor. yaşadığım şehirde özel hastahanede bile doktor ilgisiz.
26merve26 AsyaUlku bizimde öyle valla gittiğim doktorlara ben anlatıyorum böyle söyle diye araştırıyorum bolca bu şekilde ilerliyorum maalesef
26merve26 AsyaUlku amin canım daha yeni valla eşime ağladım dolmuşum iyice tak ediyor bazen geçecek diye diye bende benden geçtim 2 çocuk zor gerçekten bide ekstra bu durumlar dahada zorlaştırıyor herşeyi nereye yanayım şaşıyorum 🥺
AsyaUlku @“26merve26” öyle canım, ben bir çocuğumu kaybettim doğumda gözüm gibi bakıyorum suankine ama herşey oluyor. O ağladıkça ben kötü oluyorum. Uyku bile uyuyasim yok.
26merve26 AsyaUlku başın sağ olsun canım benim 🙁 ah işte bi yandan hayatımız zorlanıyor bi yandan yine şükrediyorum sağlıklı diye ama insanoğluyuz işte 🥺
AsyaUlku 26merve26 teşekkürler canım. Öyle ağladikları için zorlanıyoruz onada üzüldüğümüz için sadece. Bı şekilde geçecek bu günler. Sağlıkları yerinde olsunda.
26merve26 AsyaUlku işte diyorum ya şu süreci o yaşayacağına benim canım yansaydı benim her yerim ağrısaydı da o rahat olsaydı inan ki o kadar çaresiz kalıyor ki insan yediğine içtiğine lanet ediyor psikolojim bozuldu artık elimi birseye atamaz oldum etiket oku falan kafayı yicem yani 3 aydır diyetteyim daha da yolumuz var yani biliyorum inan bazen şeker krizine giriyorum kendimi toz şeker yerken buluyorum ağlaya ağlaya napıyorum ben diyorum kendime çok kötü hiç birşey yiyememek 3 aydır çevir çevir aynı şeyleri yemek..
26merve26 dilara_0 bu zararlı birley değil aslında verdikleri gaz ilaçlarından bir tık daha etkilisi gibi düşünün laktoz enzimi gönderip süt şekerini bağırsakların rahat enzimlemesi için zaten bebeklerde gaz da bu yüzdem oluyor kimi bebekte gelişiyor kiminde gelişmiyor bizde hemen etki etti emziremiyordum artık o dereceye geldik ki diyette olmama rağmen kan yok bişey yok ama ıh ıh ıh meğerse bu sorundanmış bide alerjik bebek olunca doktorlar laktoz intöleramsını atlıyor illaki benim beneğimde ikiside varmiş şimdi şükür iyi emzirebiliyorum gece uyuyabiliyor hala diyetteyim bu arada 5 aya çok az kaldı ama ek gıda dönemini bekliyorum diyet açmak için 🫤
dilara_0 26merve26 ayyy çok şükür sizinki yine az kalmış. Ben 2 haftadır yapıyordum diyeti ama alerji testinde cilt sorunu çıktı sadece. Cildi hem çok hassas hemde çok kuruymus. 4-5 arası derecesi. Özel Bioderma jel ve kremini aldık bunları kullanacağız. İlk oglumda da egzama var boynunda onunda cildi hassas ve kuru. Genetik birşey mi acaba bu eşimde aynı cildinin bir kısmı yağlı bir kısmı kuru ve aşırı hassas. Boşu boşuna 2 hafta diyet uygulamism. Doğru düzgün ilgi alaka olmayınca hastanelerde böyle oldu. Herşeyin hayırlısı yine de. Çok şükür yokmuş diyorum. Ama aşırı gazlı benim oğlum. Dediğiniz gibi ememiyor gazdan kaynaklı. Gaz damlaları da işe yaramıyor. Bende kullansam işe yarar mı acaba gaz için Relaktaz damlayı? 2 aylık daha 1 damla kullan demişti eczacimiz
milamihra 26merve26 merhbalar laktoz intoleransini nasıl anladınız acaba benim bebeğim de emerken fazla ikiniyor huysuzlaniyor alerji testi vs yaptı temiz çıktı kaka da gizli kana baktılar o da yoktu ama kilo alımı yetersiz egzama vs de yok emerken huysuz çözemiyorum
AsyaUlku 26merve26 haklısın vallahi bende iki haftadır yapıyorum da. Bişey yiyemiyorum ki sütüm nasıl olsun diye düşünüyorum. Sizin nasıl anlaşıldı alerjik olduğu çocuğun.
26merve26 AsyaUlku kaka da mukus vardı sonra kan geldi canım işte bağırsak tepkili bizim hala da en ufak bir kaçakta geliyor yine çiğ domates susam çileğe de var bu arada
AsyaUlku 26merve26 evet doktor söyledi. Kullanmıyorum da hiç birini düzelme yok bizde sadece mukus vardı kakada.
26merve26 AsyaUlku bir ayıbbuluyor kakada düzelme mukus hala devam mesela hiç bitmedi ama doktorumuz kan görmediğin sürece sorun yok dedi hatta onlara kalsa diyeti açmam lazım çok aşırı kan gelene kadar zorla dedi ama ben kıyamıyorum 🫤