Bir yaşında kizim var ben yeni fark ediyorum guatrım yüksek çıktı hamileyken ilaç kullanılıyor mu bunun bebeğe Bir zararı olur mu Dr dedi ki ikinci gebelikte zeka geriliği olabilir tedavi ol dedi tahlil verdim bakalım bu konuda duygusal desteğe ihtiyacım var ikinci çocuk düşünüyorum fakat bu durumda tehlikeli artık ve ben çok takintiliyim napicam bilmiyorum