İlk doğumum da 40 ım cıkınca hemen olmuştum
Şimdi kızm 4 aylık hala bişi yok
Ama 1 ay önce leke şeklinde siyah kan gişb geldi çaamaşıırmı kirletcek kadar sadece o kadar kdu kesıldı doktoruma söyledım o adetın miş dedi kısa yada uzun surmesı faeketmez olmuşsun sonuçta dedı bu arada dokroım alanında cok iyi herkesın bildiği bi doktor