nurglll Bugun parmagimdan bi islem yapildi ameliyat oldum lokal anestezi aldim.doktor bana bir iki hafta emzirme dedi.lokal anesteziden sonra boyle mi oluyordu daha once disten dolayi almistim bana sadece 2 saat emzirme denilmisti
yasee01 nurglll merhaba lokal anestezi olduğunuzda sizden önceden kan alındı mı yoksa direk işlem mi yapildi
karaniremm nurglll ne alaka ya ben gögüsmden ameliyat oldum mastit meme apsesi genel anestezi aldım ve ameliyattan cıkar cıkmaz sağdım attım ilk sütümü sonra emzirdim bebeğimde 2 aylıktı
karaniremm nurglll emzir bebeğini net söylüyorum doktorlarında branşları farklı olduğu için bebek konusunda çok bilgileri olmadığı için bence böyle bi önlem alıyolar ama kadın doğumcuna sor emzir diceğine eminim
Efnans_Mom nurglll kadın doğum bölümünde genel anestezi aldım doğumdan 2 hafta sonra dikişlerim açıldığı için normal doğumdu uyutup diktiler kenarlarını kesmeleri gerektiği için 2 kez sütünü tamamen sağ at içmesin bebek sonra emzirmeye devam et dediler
nurglll Ben sordugumda ben garanti olsun diye öyle diyorum anestezinin senin vucudundan ne zaman cikacagini bilemem dedi
nurglll Kontes0011 maalesef yok dise yapilan anesteziden daha hafif bu dedi hemde oyle diyor garanti olsun diye diyorum diyor bide
yasee01 nurglll bende lokal anestezi olacam da acaba öncesinde bir şey yapılıyor mu diye merak ettim tesekkur ederim
nurglll karaniremm dinlemedim zaten sütümü oncesinde sagdim sadece birgun boyunca emzirmedim sagdigim sutten verdim.Genc bi doktordu zaten anlamadiklsri belli.Ben garanti olsun diye öyle diyorum anestezinin senin vucudundan ne zaman cikacagini bilemem demisti.
nurglll Efnans_Mom ilk sutumu bende sagip attim oyle verdim.Sordum diş aneztezisinden daha mi agir bu o yuzden mi bu kadar emzirmemem lazim diye.Yok hayir disteki daha agir bu daha hafif dedi.Garanti olsun diye diyorum dedi.
karaniremm nurglll saçmalık sezeryan oluyosun anestezi alıyosun bebeği çıkar çıkmaz emziriyorsun gerçekten onlar için önemsiz olan şeyler ciddi anlamda aslında önemli şeyler öyle sallıyo işte emin olamadığı için