kzban 17 gunluk bebegim alti temiz karni tok bosaltimi da guzel neden surekli agliyor anlayamiyorum yenidoganlarin hepsi mi boyle boyleyse bu durum ne zaman duzelir ?
Gltb kzban gaz sancısı varsa ağlar ve karnının tam doyduğuna da eminseniz gazdır muhtemelen 2. Haftadan sonra başlıyor gaz belirtisi
TulayGeriDon kzban sutun yetiyor mu günde kaç ıslak bez oluyor Gazlı bebek olabilir. Kolik bebek olabilir. Eğer günde 5 6 kez idrar yapıyor bezi ıslanıyorsa sutun yeterli doyuyor. Kaka yapabiliyor mu? Gaz damlası kullan masaj yap