relaxanne ne yapmış olursa olsun kimse kimsenin yaşama hakkını elinden alma hakkını kendinde göremez. Ama bizim tanrısal sanrılara kapılan erkeklerimiz her hakkı kendilerinde görüyor. Sistem aile hepsi bir oluyor içerlerde çürüsün. Cezası içerde kesilsin inşallah adi pisliğin insancıl yorumlar yapamayacam hiç topluma kazandırılmasa da olur böyle şerefsizler. Narinle başladı tekirdağdaki bebekle devam etti. Son 3 gündür de canice cinayetler… erkek şiddeti sorunu dediğimizde feminist diyorlar o bebeğin ne suçu vardı narinin ne suçu vardı şeref yoksunları…