Deletedmom_220 Bebeğinizi pusete koyar koymaz kemerlerini bağlayın kücük diye düşünmeyin biz hastaneden cıkarken 3 günlüktü daha kemerleri takmıştık ki kayboluyordu içinde pusetin kücücüktü.
Geçmiş olsun 48 saat takip edin fışkırır tarza kusma, hal veya harekette değişiklik ( az haraket, huzursuzluk, mama reddi gibi.) , gözlerde kayma falan olursa hastaneye götürürsünüz direkt.