Kızlar selam reflüsü için ilaç vs hiç bi şey etki etmedi bunları öneren çok oldu diye bugün alacağım kullanacağım inşallah bebeğim 4 aylık olacak 5 gün sonra reflüsü sessiz reflü alerjiye bağlı olabilir ama bunun için tüm diyetleri açılması gerektiği gibi yapıyoruz onda sorun yok reflüsü çok kötü ediyor onu bu aralar hiç uyuyamaz hale geliyor anne sütü alıyor anne sütüyle birlikte vereceğim ama merak ediyorum nasıl kullananların yorumu ve kullanım şekli her emzirmede mi vermem gerekiyo ve bebelac daha çok tavsiye edildi aptamil gaz yapmış çoğu kişide??