rana0234 Yenidoğan da bebegin alt sırtında,kuyruk sokumu un hemen üstünde yer alıyor.İsmi sakral gamze bu konu hakkında bilgi olan veya bu durumu yaşayan varsa yazarsa sevinirim.
Eysar rana0234 iki kızımda da var asla.bir sorun yok delik varmı gamzade bizde yok normal dört ve üç yaş büyüdükçe geçiyor ama
muazinannesii rana0234 oglumdada var. Eve gelip yıkayınca fark ettik ve cok korkmuştum baya derindi delik var sandık eşimle hastaneye götürdük ultrasonla bakıldı delik degil gamze dendi korkulacak bişey yokmuş. Eger gidip baktırmadıysanız baktırmanızda fayda var emin olmak için.
lohusaserbeti rana0234 kalça ultrasonu yapılırken ona da bakılıyor genelde sorunsuz oluyor. Bizde de vardı başta gittiğimiz doktor korkuttu. Sonra önemsiz olduğunu öğrendik. Sadece ultrasonla bakılması yeterli
Eysar rana0234 delikmi ordan bir sıvı vs geliyor sa gösterin gelmiyor sa da gösterin tabi ama içinizde kalmasın
Dmt-01 rana0234 ultrason ya da mr çekildi mi peki çekildiyse ve ona sonuca göre sıkıntı yok denildiyse sıkmayın canınızı.Kaç aylık çocugunuz?Delik olduğu zaman kakasını tutamıyormuş zaten.Bide yürüyemiyormuş
rana0234 lohusaserbeti kalça ultrasonu çektik ama bakmadılar oraya.Bende hiç bahsetmedim,bilmiyordum onların da o gamzeye bakabilecegini
rana0234 Dmt-01 evet çekildi doktor endişelenecek bir şey yok dedi.Yogun bakımda kaldı Su an iki aylık olmak üzere günde bir iki kere kaka yapıyor.Yapmadigi gün de oluyor tabi.
han_ne Oğlumun yeni doğan muayenesinde doktor bizi çok korkuttu sonra çocuk doktoruna gittik ultrasonla baktılar hiçbir sıkıntı çıkmadı
pogacayanaginannesi znur_1 benim kızımda da var üç günlükken doktor fark etmişti pazartesi ultrason çekilecek ama önemli bişey olduğunu sanmıyorum ben bebekken bende de varmış
aselSeren @znur_1 bizdede var doğduğunda doktor kontrolüne farketti ultrason baktılar bisey çıkmadı ama arada bak dedi korkulacak bisey yok doktor bakmadı sizinkine ultrasonla bakıyorlar
cansuyagmur rana0234 benim kızım da vardı hala daha da var kapanmadı. Doktor Fark etmedi hatta ben fark etmiştim. Çocuk doktoruna götürdüğümde ultrason da baktırdı sıkıntı yok oluyor böyle büyüdükçe kapanır dedi ama kapanmadı tekrar bir götüreceğim Yaza doğru sanırım.