Merhaba, bugün 3. Ay kontrolüne gittiğimde doktorumla rota aşısını görüştüm. Kendisi 70 yaşlarında. Bana kalırsa sana yaptırma demem ama yaptırırsan da iyi olur. Bu rota virüsü gribin ağır hali gibi düşün kaptğında yatağa düşersin ama toparlanırsın yani çok aman aman abartılacak birşey değil.Özel doktorları çoğu zaman öylesine yatırıyor çocukları dedi. Kendisi de özelde bu arada :)) Yani bilemedim çok önemli değilmiş gibi bahsetti. O kdar deli paralar vermeye gerek yok özel aşılara dedi. Siz ne düşünüyorsunuz ne yapayım. Sizin doktorlarınız neler dedi