keremegeee Doktorunuza güvenin. Benimki ilk ay bile başını tutuyordu. Sonra ne olduysa tutmamaya başladı. Tummy timedan nefret ediyordu aynı sizinki gibi. Zorluyordum ama ağlayınca hemen alıyordum. Ağlarken yaptırmayın zorlamayın diyor uzmanlar. 3 aylıkken doktor kontrolünde doktor yüzüstü çevirdi. Tabi kafasını tutmadı. Karın üstü tutuyor musunuz dedi evet ama çok sevmiyor dedik. Tamam dedi. Bizi panik yapmadı. Ama ben çok panik yaptım. Ama sonraki 2 hafta içinde kaldırmaya başladı. Sizin gibi çok taktım, üzüldüm ama beklemek lazım. Bu arada tummy time yapmaya devam edin muhakkak