ceylinecee happymomterk Merhaba baya olmuş ama umarım görürsünüz kızınızın kalbinde ne gibi bir sıkıntı vardı acaba benim kızımdada vsd midmüskület doktor bugün aşıdan bahsetti ama öbür ay değerlendirecekmiş sizdede mi aynıydı
happymomterk ceylinecee merhaba biz de vsd vardı. Kalp problemi olanlara da veriliyor bu aşı. Bizimde ilk muayenede demişti synagis açısından değerlendirilecel diye raporuna yazmıştı. Ekim-şubat ayları arasında 5doz her ay bir doz şeklinde diye biliyorum
happymomterk happymomterk o yüzden demiştir eylülde değerlendirilir. Raporu yazılır ekim de olur aşısını. Çok geçmiş olsun
ceylinecee happymomterk cevabınız için teşekkür ederim bebişinizede çok geçmiş olsun Peki aşı gerçekten korudu mu hasta olmadı değil mi bebeğiniz umarım bizede gerekli görürler bende korunsun istiyorum
happymomterk ceylinecee çok teşekkürler evet bi hastalığa yakalanmadık. Zaten ameliyattan sonra bir dozu kalmıştı ona da gerek yok dediler 🌸