15 aylık kızımın gece çok güzel uykusu , son birkaç gündür uyku arasında içini çeke çeke sessizce ağlama, daha sonra bir çığlıkla uyanıp hıçkıra hıçkıra ağlamayla bölünüyor. Dün 2 defa aynısı oldu en son eşim aldı, zor sakinleşti. Muhtemelen rüya görüyor korkuyor ama gerçekten hem kızım hem biz yorulduk. Önceden gece olunca uyur dinlenir diye düşünüyordum şimdi hiç akşam olsun istemiyorum. 😥😥😥 ne yapmam lazım anneler yardımcı olur musunuz?