Ben şu yemi doğum yaptığımda süt akarken koyduğum göğüs pedlerinden koydum, doktor bu şekilde kapattı çünkü sen artık büyümüşsün dedim. 25 aylığı geçmişti ben bıraktırırken tüm gün tüm gece emiyordu. Şaşırdı biraz ama kabul etti sarılıp öpebilirsin dedim aklına geldikçe geldi memeye sarılıcam dedi gece de bir kaç kez biraz ağladı sonra unuttu. Ama ben yaklaşık 2 ay boyunca artık bırakmamız gerekiyor büyümüşsün diye beynine kazıdım resmen siz de hep konuşun bence kolaylıklar diliyorum