sahailesi evet gerçekten yeterli ben şu an 24-25 derece tulum giydirmiyorum sicak oluyor çünkü pijama üstü açık yatıyorlar 24 altına düşünce tulum giydiriyorum geçen hafta soğuktu giydirdim pazen kumaş aldığım terletmiyor da üşütme şansı hiç yok 20 derece altı da pijamayla giyilse yeterli 20 derece üstü sadece kısa kollu zıbın yeterli tabi bebeginize göre değişir bazı bebek çok terler kontrol edersiniz