Merhaba kızlar 22 günlük bebegim grip oluyor sanirim, öksürüyor burnu kapanmis durumda. Bunu yaşayan var mı, tavsiyeleriniz var mı. Bende hastayım muhtemelen sütümden benden geçti, acile götürmek istemiyorum kolunu elini delik deşik ediyorlar daha çok küçük diye bîlemddim ağırlaşmadqn goturem mi ama bir şeyde yapmiyorlar, sadece ilac yaziyorlae ilacta var evde