yelizmol 9 günlük 2 günden beri memedeki sütü ağzında biriktiriyo haliyle memeyi de bırakınca süt boşa gidiyor bu durumu yaşayan var mı neden biriktirir?
Kdz yelizmol benimde öyle yapıyordu karnı doyunca heralde ağzına biriktirip çıkarıyordu heralde doyunca oluyo