omurbebek12 Zeynep1903 maşallah biraz beslenmesinde bahsedebilir mısınız? Benim kızım 33 aylık 13 kilo çok üzülüyorum. Tabi her şey sağlık ama geriden gelmesi beni üzüyor. Bende 15 16 kilo olmasını istiyorum.
Merveeofs anne905 25 aylık 14 kilo kızım. Eğer persentilde iyiye denk geliyorsa başkalarına hiç bakmayın derim
2Melek--annesi anne905 2.5 yaş 11.4 doktor bizede az dedi ama saglıklıymıs kan değerlerine baktırdım normal herşey dedi
Zeynep1903 omurbebek12 aslında cok yiyen bı cocuk degıl kızım yapıdan sanırım inanın ki bir gün yedıgını bir gün yemez. O kadar cok sey secıyo kı saysam aa bu nasıl bu kıloda dersiniz 😂neden üzülüyosun bence gayet iyi maşallah.
Mom098 anne905 25 aylık olacak. 13,5 kg. 90 cm. Bunu kimseyi stres yapmak için vs yazmıyorum. Bence her çocuk kendine özel. Arkadaşımın kızı kızımdan 2-3 ay kücük. Kızımdan daha uzun ve daha kilolu 🤷♀️
Leylalyl anne905 sizin ve esinizin vücut yapınız nasıl? Yani eger minyon tipli biriyseniz bence gayet iyi. Bizde mesela anne baba iri yapılı ve uzun bu yüzden 21 aylık olduğu halde 13 kilo.
rumuzzderbederr anne905 2 yaşında 11 kilo bnada az geliyor kilosu ama bi yediğini başka gün yemiyor değişik iki üç lokma alsa doyuyir bazen bide kuruyemise flan çok verir oldum azıcık aldi kilo
Minnakordek anne905 9 kiloydu 3 yaş 11 kilo şuan boyu 92 cm prematüre doğmuştu biraz geride ama takmıyorum olan bu yapacak bişey yok sağlığı yerinde herşeyi olması gerektigi gibi şükür minyonuz zaten biz ailecek