Kızlar benim bebeğim doğuştan kalp hastası 20 gün yoğun bakımda kaldi diye bera testi istenmiş istenmiş diyorum çünkü belgeleri kontrol ederken bera testi yapılcak ibaresini yeni fark ettim bebeğim 7 aylık olucak 2 güne Fakat uyutuyolarmış Ben kalbinden ötürü uyutturmak istemiyorum uyutmadan yapılabiliyor mu ? Bir de hangi bölümden randevu alınmalı ?