3 gün oldu uyumuyor kucağımda uyutuyorum meme de uyuyor beşiğinde uyutuyorum ayağımda sallıyorum uykuya dalıyor 5 dk sadece yine uyanıyor çok yoruldum yaa ,bebeğim kolik değil çok şükür ama gaz problemleri var , gazı olduğunda anlayabiliyorum sürekli ayaklarını karnına çekip kendini sıkıyor çünkü mesela gaz değil , uykuya dalıyor ama sadece 5dk gerçekten,ne yapacağımı şaşırdım artık lütfen yardım 😥