Kuzeymiram alıyolar her sinifa iki tane bir erkek bi kiz veriyolar bizim 4 şubeli bizim sinifta var 3 bucuk yaşindaymiş 4 bucuk yaşta var sinifinda oğlumun ama geç kaldiniz sanirim veya bi gidip müdurle konuşun bazen birakan cocuklar oluyo sinifta boşluk olup alabiliyolar