Misal5 Kızlar merhaba, sağlık ocağına aşı gelmiyormuş. 20 gündür aşı bekliyoruz 10 gün sonra 5 aylık olacak hala 4. Ay aşılarını olamadı. Bu iş nasıl çözülecek ? Bu kadar geç olması sıkıntı yaratır mı ?
iremaydmr Misal5 başka sağlık ocağına transfer etsinler veya özel hastanede olmuyor mu aşı çok önemli diye ortalığı yakarlar şimdi neden üzerine düşmüyorlar şaka gibiler
aybala1 Misal5 Benim sağlık ocağıda aynısını söyledi hem de Ankara’nın merkezinde bir sağlık ocağı. Eşimin ailesi Kırıkkale de köyde yaşıyor eşim hala köydeki sağlık ocağına kayıtlı oraya gittik ellerinde varmış fazla beklemeden yaptılar.
Misal5 aybala1 ben de ankara’nın göbeğindeyim şaka mı bu ya. Nereye gideceğim aşı için anlamsızlığa bak
aybala1 Misal5 Köylere fazla gidiyormuş heralde.Benim 5.ayla çakıştırma şansım yoktu biz rota ve menenjitte oluyoruz çünkü. 4 gün sonra 5 aylığız. Eğer aileniz de köyde yaşayan varda siz de köy de deneyin.
tugkah Misal5 manisadayım oğlumun bugün 4. Ay aşısı vardı ama biri ellerinde yok şu an ve zaman geleceği de belli değilmiş her yer böyle sanırım
2124 Gittiğnz sağlık ocağımdan aşının olmadığa dair bi kağıt alın başka yere yada şwhre gidp yaptrın ihmal etmeyın
Misal5 2124 hiç eder miyim. Şikayette bulundum bakanlığa. Aramadığım hastane kalmadı kimse de aşı yok :/ Bakanlıktan 1 aylık gecikme önemli değil diye sallıyorlar bir de