Firinda ,tavada yaptık yemiyor .Dünde bir sürü balık corbasi tarifi buldum birini denedim tadı da güzeldi Bi kasik aldı bıraktı. Gecende pilava karıştırdım Bi iki lokma yedi bıraktı. Köftesini yapım diyorum onu da kesinlikle yemicek napsam balık yağı felan mi alsam eczaneden 1.5 yaşında oğlum. Bana bir marka önerir misiniz?