Ben yaptım 4 cumadir yürümüyor inanmadan yaptim galiba 😀 1 yaşında şu an 11 aylıkken başladım birde cuma ile sela arası kıbleye doğru ayetel kürsi okuyarak yürütmek faydaliymis bir büyükten duydum deneye bilirsiniz ben de 2 haftadır yapıyorum şu an fayda etmedi