Birerkekannesi_ Arkadaşlar merhaba, bebeğinde çoklu besin alerjisi olup 9. ay aşılarını yaptıran var mı? Özellikle yumurta alerjisi çok yüksek.
Ucansupurge Birerkekannesi_ kızımda çoklu besin alerjisi vardı 9. Ay aşısını yaptırmadık doktor 1 yaşta yaptır dedi. Yumurta yüksek değildi bizde önce test yaptırdık test sonucu ile sağlık ocağında yapıldı. En iyi yönlendirmeyi bence doktorunuz yapabilir. Yumurta alerjisi yuksek olan çocuklarda hastanede gözlem altında yapıldığını biliyorum sadece
Birerkekannesi_ Ucansupurge doktorumla görüşeceğim sağlık ocağındaki ebe yapmayalım risk almayalım zaten kızamık aşısını 4.5 yaşına kadar yaptırabilirsin dedi ama doktorla da konuşup karar veririz.
nuroner Birerkekannesi_ hafif döküntü yaptı yoğun salgın olan bölgde yaşadığımız ve öğretmen olduğum için doktorumuz yapmamız daha iyi olur dedi bizd
iki_prensesannesi Birerkekannesi_ yok yaşamadık bizim de çoklu besin alerjisi ve yumurta alerjisi vardı . Doktor her hangi bir durumda bir iğne yapıldığını söyledi adını şuan net hatırlamıyorum o yüzden aşılarının hepsi hastanede yapıldı hâlâ öyle 4 yaş asimiz var mesela oda hastanede yapılacak geçenlerde grip aşısı oldu oda hastanede yapıldı 1 saat kadar gözetim altında bekledik birşey olmadı çıktik