Evet benim oğlum da aynısını yapıyor. Ve yavaş yiyor bazen . Ağzında bekletiyor birşeyle oyalanınca. İkinci kaşığı vereceğim zaman bir bakıyorum yutmamış hala geveliyor ağzında. Önceden çok sık olurdu bu sıralar o kadar sık olmuyor . Baktım yutmuyor bende o sıra su, meyve suyu,süt falan pipetle içiriyorum. Bardakla içince ağzındakini bardağa atıp öyle içmeye kalkıyor çünkü ağzında yemek varken bardakla nasıl içileceğini bilmiyor. İnşallah düzelirler