damladll omurbebek12 bende aynı şeyi sormak istemiştim çok görüyorum bu ara reklam mı gerçekten mi, kullansam mı bilemedim
Twin_mom omurbebek12 bende eczaneden içeriği benzer olandan aldım.gece öksürükleri ve burun tıkanıkları vardı ertesi gün kullandım öksürüğü kesildi birde iştahları açıldı. Adı. Orzax Imunol Sambucus. İnternette de satış var ama ben uygulamalardan almıyorum bu tip ürünleri güvenilir gelmiyor.
suheyla92 omurbebek12 benim instagramdan takip ettigim bi ebe var kizina kullaniyo dedigine gore bagisikligi guclenmis kendileri hastayken ck agir atlatirken kizi hafif atlatiyormjs. Surekli degil hastalik doneminde kullaniyorms
Hayymoomm Bende az önce sosyal medyada gördüm doktorumuza sormayı düşünüyorum sizin bebeğiniz kaç aylık acaba
omurbebek12 Hayymoomm damladll ben eczaneyi aradım sordum. Eczane ürünlerine girmiyor güvenilirliği hakkında bir şey diyemem dedi. Sizde sorun isterseniz ben şimdilik almaktan vazgeçtim. Bilgi alırsanız bana da söyleyebilir misiniz?
omurbebek12 Twin_mom bende bu tarz ürünleri internetten alamıyorum güvenemiyorum. Söylediğiniz ürünü biliyorum ocean VM aldım az önce. Bu bitince söylediğinizi denerim.
Hayymoomm Hmnn merhabalar evet sordum 3 yaşından önce iştah açıcı özellikteki vitamin veya şurupların hiçbirini önermediğini söyledi 🙃 bizim doktorumuz pek ilaç vitamin yandaşı bir doktor değil daha çok eski usül doğal yöntemlerden yana
Strongmom7 Ben kullandım ama malesef iştahı açılmadı kilo da almadı ama bağışıklık için iyi geldi mi bilmiyorum