Merhaba
Kizim 4 yasinda,kizimin bacaklarında ve kollarında yetişkinler gibi tüy var.Tabi yaşına göre daha kısa tüyler ama hep var.Ama bıyıkları benimki gibi.Burda biri konu açınca bende şimdi iskillendim hormon problemi var mı diye?daha önce sorun etmemistim çünkü ben esmerim e kizimda esmer babası da öyle ondan tüylü olduğunu düşünmüştüm.Ne yapayım doktora gideyimmi hormon testi nasıl yapılıyor.Ay şimdi dert oldu içime.Biraz da genital bölgesinde var ama seyrek ve ince tüyler.Kizi böyle olan var mı arkadaşlar?