Merhaba arkadaşlar bebeğim sanırım bizimle uyumaya alıştı asla beşiğinde yatmak istemiyor/ dalınca en fazla yarım saat sonra ağlıyor yanıma alınca susuyor uyuyor. Bu gündüz de böyle. Yanına yatarsam uyuyo bizim yatağımızda. Nasıl alıştırcam nasıl sevdircem bir fikri olan var mı