mavi676_ Mutlu olduğum şeyleri yapmaya özen gösteririm kendimi sevmeye çalışırım çoğu zaman bunu yapamıyorum çünkü eski ben yok. çok kilo aldım saçlarım döküldü cildim bozuldu.
Şimdi yeni yeni sacimla,cildimle kendimle ilgilenmeye başladım. Bir doktorun sözü beni çok etkiledi nefret ettiğin şeyi duzeltemezsin dedi o an aydınlanma geldi. Kendimizde degistirmek istediğimiz şeyleri önce sevmemiz ve kabul etmemiz gerekiyor gerisi zaman zaten.
Boş buldukca kitap okurum, okumayı çok severim mesela 🤗 bir diğer farkındalığım da hayat herzaman istediğiniz gibi gitmeye bilir ve bizimle alakalı olmayan problemler olabilir bu problemlerin beni geri dusurmesine artık izin vermiyorum.
3 dakikayi geçmeyecek hiç bir işi ertelemiyorum.
Değiştirmek istedigim davranislarimi değiştirmek için çaba gösteriyorum boylelikle kendime değer veriyorum.