Hanımlar 10 gün önce oğlum 1 yaşına girdi. Çığlık atarak uyanma meme almadan asla uyuyamama, emzik kabul etmeme, memesiz sakinleşmeme, kafasını bir yerlere vurma (ağzını açıp va-va gibi bir ses çıkararak), gün içerisinde devamlı memeye sürtünerek emme isteği, uykuya dalmakta zorlanma ay daha sayamicam iştahsızlık vs zaten hep vardı da 8 dişimiz var azılar henüz gözükmüyor onun sıkıntısı mı, atak mı, ben çözemedim ve gerçekten çok yoruldum artık bu meme isteği ve uyku da çığlık kıyamet sakinleşmeme beni çok zorluyor herkes mi böyle geçici bir dönem mi acaba doktora da gittik normal yani birşey yok diyor