Layddiana benim bebeğim 2 aylık son günler de sızdırma yapmıştı molfix meğer küçük geliyormuş sizin kilonuzun maşallahı var bence 2 numara alın sızdırma kalmaz. Benim bebeğim de 4 kiloya yakın değiştirmiştik 2 numaraya geçtim sızıntı kalmadı. Bantlar falan tam oluyordu aslında baya da sıkı yapıyordum ama öyle değil arka tarafı küçük geliyor. Önünde ki cırt cırtlar tam oluyor bu bez tam diye düşünme sen direkt 2 numaradan devam et