Bugyn akşam dersim var 2 saat kaynanamlara bırakıyorum genelde bi isim olduğunda, dedesi çok güzel bakıyor oynuyorlar falan 1,5 yaşında oğlum bi tek durduğu yer orası zaten. Ama bu yaşanan olaylardan sonra psikolojik olarak kötü oldum hiçkimseye bırakmak istemiyorum ama 2 saat babasıyla arabada benide bekleyemez biliyorum gideceğim yer yarım saatlik yol güveniyorum ama içimde sıkıntı oluyor böyle de sizde oluyor mu🥺