mer_ann kimbumadam siz uzerindeki basligi her ihtimal koya bilirmisiniz?nedenini soracak olursaniz aynisini ala bilmek adina
mer_ann kimbumadam cok tesekkur ederim Allah razi olsun ne guzel kargoyu karsilarim evet💐❤️iyiki varsiniz
kimbumadam mer_ann 2 ay kullandım çekim gücü güzel ama detay veriyim üstüne eğiliyordum Dik oturunca geç geliyordu
Cilekbiskuvi mer_ann Tanesini dedim eğer iki alıcı bulursam tanesini 700 den vereceğim. 700 700 daha 1400 yapıyor ya hani bende de iki tane var.
edaaa0 mer_ann bende kiwi nin ikili pompası var bir hafta anca kullandım bütün parçaları tam olarak duruyor kullanmamamın sebebi çalışıyorum o yüzden eller serbest modelinden aldım iş yaparkende kullanıyorum bunun başına oturmaya fırsatım olmuyodu 550 tl
Yasemin29052611 mer_ann bende var gungorendeyim. Lansinoh marka. Eğer faydası olacaksa fiyatı siz verin.
asmin1824 Yasemin29052611 merhaba benim de ihtiycım çok var kimse almayacaksa ben almak isterm manuel pompa ile perişan oldum
Yasemin29052611 mer_ann atarım isterseniz mesaj atın farketmez.çalışıyor sadece düğme yerleri dokunmaktan silindi. Başka birşeyi yok
Yasemin29052611 mer_ann mer_ann güngörendeyim. İnanın fiyat koyamam maksat ihtiyacınız görülsün bir işe yarasın. Siz belirleyin. Kargoya verebilirim. Görsel nasıl ekleniyor bilmiyorum. Tarif ederseniz yapayım. Kutusu bile duruyor.
mer_ann Yasemin29052611 siz soyleyin onu belirteyimki cok boyle imkanim yok olsa zaten 2.el almazdim Sol kosede 3nokta var orda resim yukleye gir kopyala buraya yapistir canim