_gulll iyi de aynı göğüsten emzireceksiniz sonuçta ne alaka 😅 meraktan soruyorum sadece
ben şahsen çoğu kıyafetlerini bile aynı kullanıcam unisex aldım,kız olur belki 2.de diye kızımınkileri de saklıyorum. Kaldı ki böyle elektronik gibi pahalı şeyleri tekrar tekrar kullanırım yani.