prensprenses2 karabuluttt Egzamaya benziyor alerji olabilir cogalıyorsa bi doktora gösterin gecmiş olsun
miniksercedefne karabuluttt egzama gibi. Nemlendirici sürün bol bol ilerlemesin. Ama önce mutlaka doktora gösterin daha iyi yönlendirme yapar
zmiraymom karabuluttt geçmiş olsun yedikleri egzama yapmış olabilir benim kızımda alerjik bebekti çok şükür geçti