elifozkan Özel hastanede sezaryen oldum 40 kontrolunde doktor smear testi yaptı bana sormadan sürüntü almış elime tutuşturdu laboratuvara götür diye. Bu test şart mı yoksa para tuzağı mı ona göre vereceğim testimi
hestiaone elifozkan sezaryen sonrası şart değil ama kontrol amaçlı isteyebılıyor doktorlar, sizin şuanki bütçeniz için gereksiz ise daha sonra yaptırabilirsiniz tabi ki ama mutlaka senede bir kere imkan varsa yaptırmak lazım. Malum kanser artık grip gibi oldugu ıcın erken tanı önemlı oluyor Allah kımseye vermesın
berna52 elifozkan şart mı tercih meselesi ama bence iyi yapmış her kadının senelik kontrollerini yaptırması gerekiyor, benden de aldı doktorum.
Eminosman_dilek Lre hiç hissetmedim ben mesela sadece küçük bi fırça yardımıyla yapılıyor tabi spekulum takarken çok yanıyor vajina
_YanakReisinAnnesii Lre sürüntü alınırken hissetmiyorsunuz bile ama o alet varya zıkkım , takıp orayı açarken biraz acıtıyor 😂ya da ben kasım kasıldım diye öyle oldu arka tarafa doğru çok fazla bir baskı,ağrı hissetmiştim. Sürüntü sinek ısırığı bile değil diyebilirim.
_YanakReisinAnnesii elifozkan düzenli ilişki hayatı olan her kadına şart,tam emin değilim ama yılda 1 di galiba. Devlet hastanesinde spiral kontrolü için gittiğimde doktor bu testin hiç yapılıp yapılmadığını sormuştu,yapılmadı diyince hemen yaptı ve 15-20 gün gibi bir süre de çıktı sonucu. Doğumla alakası yok yani.
elifozkan _YanakReisinAnnesii ben smear testi yaptığını yaptıktan sonra öğrendim o kadar rahattım yani Lre
_YanakReisinAnnesii Lre tek çaresi kasılmadan olabildiğince rahat olmak. Doktorun tavrı,hareketleri de çok önemli tabi. Kimisi cart curt ayırıveriyor o zaman tabiki çok acıyor.
svncgldgn elifozkan senede 1 kez yapılması gerekiyor zaten cinsel hayatı olan her kadında. Erken rahim ağzı kanseri, siğil, mantar vs tedavisi için hayati önem taşıyor doğum sonrası da bozulan rahim yapsı için alınması şart para tuzağı değil kendinize değer verin doktor yaptır dediyse yaptırın lütfen
_YanakReisinAnnesii elifozkan bende testi hiç hissetmedim ama spiral taktırırken o taktığı aletle cart diye ayırınca bi ağrıları değil normal olarak. Doktorun tavrı,naifliği de çok önemli tabiki. Testimi alan başka bi doktorda o genel olarak daha nazikti diğer doktora göre ama ben kendim de çok kasılıyorum muayene esnasında maalesef.
Papatya-eylul88 elifozkan her kadinın senede 1 kere yaptirmasi gerekiyor.dogum veya dogum şekliyle hiç bir alakası yok.isterseniz devlet hastanesindede verebilirsiniz 4 ay önce verdim ben 2 dk lık bir işlem.