Kızlar geçen hafta Ajda bilezik aldım ama sormamışım gramını 14 mü 22 mi diye kendime kızıyorum içine bakayım dedim damgası yarım (22) gibi bişeyler yazıyor damga var tse7000 felan. Ama hepsi yarıda kalmış bu 22 ayarmıdır kuyumcuya götürsem bilir mi birde sizin Ajda bileziğinizin içinde nasıl ne yazıyor