Kızlar elazığdayım bebegim 4 ay 10 günlük. Atak haftasindayiz ama 1 haftadır cok huysuz. Ozellikle deprem gununun sabahindan beri. Krize girecek kadar agladi oyleki doktora götürdük bisey çıkmadı. Aksamina malum depremi yaşadık. Artçı sarsıntılardan oncede hep ağladı. Sizce bebekler hisseder mi. Yoksa ataktan midir huysuzluk