Kızlar kızım 2 aylık bu ara emerken beni itiyor kendisi bırakıyor kucağıma aşıp sakinleştirirken tekrar meme arıyor bu sefer tekrar emzirmek için tutuyorum yine beni itiyor böyle böyle anca ¾ dakika emiyor yürüyerek emziriyorum vs bunun bir çözümü var ki neden böyle yapıyor ki