Sanirim alerjik bi bebek simdiye kadar ilk 4 ayki asiri gazi disinda bi belirti yasamadik tam gaz bitti dedim smdi ek gidayla ceyrek muz versem kabiz oluyo sutum azaldi diye mamaya yogunlastik yine oldu. irmikli vs yeni tarifler denemeye korkuyorum. Boyle bisey yasayan var mi nasil çözdünüz ne yapabilirim? 6bucuk aylik bu arada