Şu şekilde düşündüm yatmadan önce emdiğiyle tam doymuyor uykusu geldiği mayışıp doymayı unutuyor olabilir, ama 10 bucuk gıbı derın uykuya gecerken de acıktıgı ıcın uyanıyor olabılır mi ?
Benım oğlum da o dönemlerde cok sık uyanırdı ben de diretirdim hayır karnı tok acıkmış olamaz diye inat ederdim ama çaresiz kalıp azcık mama verırdım uyurdu, 10-11 aylık olmuş olsa bu kadar cabuk acıkamaz çok minik daha. Bir gece emzirip uzerıne 90 cc kadar mama verıp bır denesenız yıne uyanacak mı dıye eger uyanırsa atak yada diş huysuzluğu olabilir.
Ben de cok ugrastım yatırırdım 15-20 dk sonra uyanırdı bırdaha uyutmaya calısırdım, gündüz uykuları 30 dk yı gecmezdı 29. Dk da gözünü tak açardı artık ağlardım oturup benım cocugum uyumayı sevmıyor dıye, buyudukce kendı rayına oturttu uykuları uzadı yavas yavas ama 14-15 aydan sonra duzene gırdı