4 buçuk aylık kızım ortalığı ayağa kaldırırcasina ağlıyor yani hasta bir yeri mi ağrıyı atak mi anlamiyorus ama sürekli değil durup durup basıyor cigligi özellikle evde ve araba da yapıyor bunu açık havada daha sakin qma artik çok yorucu olmaya başladı bu atak ne kadar suruyor acaba 😕