Ben çaycının çayını sevmiyorum o yüzden ketıl öneririm. Bizimkisi bosch marka 6 yıl oldu her gün defalarca çalışıyor eşim evden çalıştığı için sürekli kahve yapar gık demedi bosch alabilirsiniz. Çaycım da var o da karaca ama mama suyu tuşu var diye bebeğe mama yapmak için kullanıyorum sadece. Çaydanlık aşktır 😂