Demett_k Cuma günü 2 3 tane ilaç içtim bazı rahatsılıklarımdan ötürü.Resmen zehirledi beni. Kustum. Ama hala düzelemedim mide bulantım var 3 gün geçti.Normalmi başına gelen oldumu hiç
Dmt-01 Demett_k İlaç içtikten sonra genelde yaşarım bu sorunları oyüzden ilaç içtikten sonra mutlaka sıcak bişey içerim çay vs.Majezik,arveles,Grip hapları antibiyotikler hepsinde aynı olurum kusarım ama midem geçmez sindiremiyo mu nedir bilmiyorum
Dmt-01 Demett_k yani bi hastaneye gidin isterseniz hangi ilaçtı.Ben birinde hastaneye gitmiştim ilaçtan dolayı olduğunu söylemişti doktor.Bidaha içme onu demişti hatta.Ben yarım içmiştim bide tüm içseydim napardı kimbilir